RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Sabtu, 7 Januari 2017

5 PERISTIWA MENARIK & MEMALUKAN SEPANJANG LIGA MALAYSIA 2016


Tahun 2016 sudah meninggalkan kita, dan selepas itu kita akan beralih pula ke tahun 2017.

1. Gol ajaib Faiz Subri
Gol free kick Faiz subri tidak terduga ketika bertemu pasukan Pahang dalam aksi Liga Super di Stadium Bandaraya pada 16 Februari.
2. Pamoga taja Kelantan
Kejutan dalam Liga Malaysia tercipta apabila pasukan Kelantan bertukar jersi utama merah kepada warna merah jambu tapi tidak lama kemudian Dato Vida meninggalkan TRW
3. “Awak ambil but saya ni, pergi main!”
Kata2 pemain Perlis tidak professional Arman itu nyata mengguriskan hati penyokong Perlis. 
Ketika tewas dalam perlawanan Liga Perdana antara Sabah dan Perlis di Stadium Likas, penyokong-penyokong Perlis yang terbang ke Sabah memanggil para pemain Perlis untuk menjelaskan masalah mereka selepas perlawanan.
4. Pergaduhan sesama pasukan Selangor
Di awal tahun, kontroversi melibatkan pergaduhan diantara Mauro Olivi dan Hafiz Kamal. masalah itu terjadi lagi. ketika aksi menentang Sarawak di Kuching, Ugo Ukah dan Bunyamin Umar bergaduh sesama sendiri. kedua-kedua pemain menghentak kepala masing-masing sesama sendiri sampai berdarah !
5. Pahang FC pasukan swasta paling gagal
Pahang FA dinamakan semula sebagai Pahang FC, Namun semuanya tidak menjadi sehingga hampir jatuh liga perdana tetapi keajaiban berlaku apabila dapat menang percuma 3-0 ekoran kedah menurunkan pemain gantung sekaligus Pahang kekal liga super tahun 2017