RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 11 Januari 2017

Kelantan semakin dapat rentak benam UITM 2-0 aksi persahabatan




FT: UiTM FC 0-2 Kelantan Danial Ashraf 4' Hattanaphon 40'

Kelantan semakin mendapat rentak apabila mencipta kemenangan 2-0 menentang pasukan liga Perdana iaitu UITM membariskan 3 pemain import manakala Kelantan masih menurunkan seorang import iaitu Morgano Gomis di posisi DM. 

Gol pertama dihasilkan Pemain muda berbakat TRW Danial Ashraf pada minit ke 4 dan gol kedua dihasilkan pemain Trial TRW keturunan siam berasal dari Kedah, Hattanaphon Bun Aun melalui sepakan volley (untuk melihat gol Hattanaphon, boleh tengok video kat bawah)

Menurut ejen kepada pemain import baru Kelantan, Okiki Afolabi. Import terbaru Kelantan dikatakan dalam perjalanan dan sampai Kuala Lumpur pada hari jumaat untuk bersama dengan pasukan Kelantan FA. Kemungkinan diturutkan sekali dengan kehadiran pemain import lain seperti Mohammed Ghaddar pemain kesayangan TRW dan Cedric pemain piala dunia 2014 mewakili negara Cameroon 

tidak kurang dari 1000 orang WIRA KE 12 yang hadir memberi sokongan di Stadium MPSJ bersebelahan Majlis Perbandaran Subang Jaya USJ




Video Jaringan kedua TRW, Pemain Trial keturunan siam berasal dari kedah, Hattanaphon minit ke-40
video sumber : Eriq Wira Merah






Gambar & Video sumber : page facebook Red Is Kelantan & TRWFC