RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Ahad, 14 Mei 2017

Video : Tan Sri Annuar Musa Sembang dan Jawab Segala Persoalan Penyokong Dalam Stadium Tentang Ghaddar dan Indra



Video : Tan Sri Annuar Musa Sembang dan Jawab Segala Persoalan Penyokong Dalam Stadium Tentang Ghaddar, Indra dan lain-lain

Image may contain: 2 people, stadium
Maka sudah sah bahawa Johor Darul Takzim pasukan pilihan Mohammed Ghaddar apabila pintu perpindahan dibuka, Perkara ini didedahkan apabila Tan Sri Annuar Musa jawab segala persoalan penyokong dalam stadium Shah Alam ketika perlawanan Amal Kelantan vs PKNS

Image may contain: 7 people, people smiling, people sitting
Tan Sri Annuar Musa dedahkan bahawa Ghaddar sendiri mahu pergi ke Johor Darul Takzim dan bukan KAFA mahu jual pemain ini.

" Namun KAFA masih belum memberikan perlepasan kepada Ghaddar. Penyokong dan TSAM bersetuju, Ghaddar mungkin akan merosot aksinya jika dihalang untuk keluar. "

Pada permulaan video menunjukkan, ribuan penyokong kelantan dalam stadium agak beremosi apabila dapat berita melalui berita harian mengenai Ghaddar ke JDT kemudian penyokong terus memanggil Tan Sri Annuar Musa yang juga berada dalam stadium untuk dapatkan kesahihan berita Ghaddar ke JDT.

Jom kita lihat video ini.



Ribuan penyokong Kelantan tetap terus berharap kepada Tan Sri Annuar Musa supaya dapat cari pengganti Ghaddar kerana kuota pemain asia sudah tiada jika pemain lubnan sudah pergi.

Image may contain: 6 people, people standing

Image may contain: 11 people, stadium and crowd