RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 7 Februari 2017

JOM Kenali Nor farhan atau "Ben 10" terkenal di kalangan penyokong



Biodata NOR FARHAN [Kenali Pemain]

Gambar : TRWFC

Biodata Nor Farhan
Nama penuh: Mohd Nor Farhan bin Muhammad
Tarikh Lahir: 19 DISEMBER 1984 (umur 32)

Tinggi: 1.73 m (5 ft 8 in)
Tempat lahir: Wakaf Tapai, Malaysia

Posisi permainan: Penyerang / Pemain tengah / Pemain Sayap

Mohd Nor Farhan Muhammad (lahir 19 Dis 1984) merupakan pemain bola sepak Malaysia yang bermain sebagai penyerang dan pemain tengah untuk pasukan Liga Super Malaysia Kelantan FA dan pasukan kebangsaan Malaysia. debut pertama beliau ketika menentang Singapura pada 31 Mei 2006. Beliau juga bermain dalam Sukan Asia 2006 di Doha, Qatar mewakili pasukan Malaysia U-23. Pada perlawanan pertama kelayakan Piala Asia 2015 menentang Qatar Farhan hanya bermain dalam separuh masa kedua. berakhir dengan pasukannya tewas 0-2 kepada Qatar dalam perlawanan itu.
 Review Ringkas Mengenai Beliau

Image result for logo terengganu fa
Terengganu
Farhan membuat penampilan senior dengan Kelab Terengganu dan bermain musim 2005/06 sehingga 2006/07. Farhan menikmati musim yang sangat berjaya dengan kelab itu dan menjadi salah satu penjaring terbanyak

Image result for logo pdrm fc
PDRM FA
Selepas 2 musim beraksi cemerlang bersama Terengganu, Farhan berpindah ke kelab sedang menaik nama pada masa itu PDRM. Beliau telah membantu pasukan untuk meraih tempat ke-9 pada tahun 2007-08 Malaysia Liga Super. Dia menjaringkan dua gol pada kemenangan besar ke atas Kuala Lumpur dalam perlawanan Kumpulan B Piala Malaysia, 7-0


Image result for norfarhan muhammad 2009

Kelantan FA

Image result for norfarhan 2011 team

Selepas satu musim bermain untuk T-Team, Farhan kembali
ke Kelantan pada tahun 2012 musim.

Image result for norfarhan 2012
Dalam Perlawanan akhir liga super 2012, Norfarhan menyumbang 2 gol dalam kemenangan besar 3-1 ke atas Sarawak dalam perlawanan akhir di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu. Dalam pusingan pertama Piala FA 2012, menentang Sarawak Farhan menjadi wira apabila menjaringkan gol kemenangan pada minit ke perlawanan akhir selepas kedua-dua pasukan hampir berakhir seri. Kelantan menang 2-1 dan gol pertama dijaringkan oleh Indra Putra.

Image result for norfarhan 2012 kl spa
Farhan mengesahkan dalam kemenangan 3-0 ke atas KL SPA pada perlawanan pertama Piala FA suku akhir sekaligus hampir mengesahkan tempat Kelantan di separuh akhir. Nor Farhan tidak beraksi dalam kemenangan 1-0 ke atas Sime Darby pada perlawanan akhir Piala FA apabila jurulatih Bojan Hodak memilih untuk berpasangan Norshahrul Idlan dengan Mohammed Ghaddar di bahagian serangan.


Image result for norfarhan 2012 afc
Pada 23 Mei, Farhan muncul wira Kelantan apabila menjaringkan dua gol pada minit kedua dan ke-18 apabila Kelantan menewaskan Terengganu 3-2 pada 2012 peringkat kalah mati Piala AFC. Dengan kemenangan ini Kelantan layak bermain peringkat suku akhir menentang Arbil. Tetapi Malangnya, Arbil menang 6-2 secara agregat. Pada 15 Oktober,

Image result for norfarhan 2012 piala malaysia
Farhan menjaringkan gol kemenangan untuk Kelantan pada minit ke-62 pada perlawanan pertama Piala Malaysia separuh akhir menentang Selangor. Walau bagaimanapun, Farhan telah tidak dapat bermain dalam perlawanan akhir Piala Malaysia menentang ATM FA selepas mengutip kad kuning kedua dalam 2-0 separuh akhir, kemenangan perlawanan kedua ke atas Selangor.

Image result for norfarhan 2013 final fa
Jaringan tunggal oleh penyerang Kelantan (The Red Warriors), Norfarhan Mohammad pada minit ke-16 sudah cukup untuk membolehkan pasukan dari pantai timur itu terus kekal menjadi juara Piala FA dengan menewaskan Johor Darul Takzim (Harimau Selatan) untuk edisi tahun 2013 dalam perlawanan yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil pada 29 Jun 2013.

Related image



Norfarhan hampir menyertai Johor Darul Takzim namun UTURN ke kelab pantai timur iaitu Terengganu FA walaupun Kelantan FA dan JDT menawarkan gaji yang tinggi untuk pemain pada tahun 2014.






Image result for ben10 is back kelantan

Namun, Beliau kembali ke Kelantan pada tahun 2015 kerana masih sayangkan Kelantan dan kepulangan beliau disambut dengan meriah dikalangan penyokong Kelantan dan kekal bersama dengan TRW sampai sekarang