RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 15 Mei 2017

"Saya akan selalu ingat Rumah Kedua Saya Kelantan" - Ghaddar, Pemain JDT



Pengumuman Rasmi


Selepas separuh musim yang hebat dan luar biasa dalam KELANTAN FC dan dengan penuh rasa hormat saya kepada kelab dan peminat saya mengumumkan bahawa saya akan meninggalkan kelab dan meneruskan dengan kerjaya saya untuk JDT. Ini adalah satu peluang seumur hidup untuk saya sebagai seorang pemain bola sepak profesional dan untuk keluarga saya.


Saya sangat menghargai apa Kelantan FC telah lakukan untuk saya terutamanya Tan Sri Annuar Musa yang sentiasa menganggap saya sebagai anaknya. Saya akan sentiasa ingat rumah kedua saya Kelantan FC. ❤️❤️


--------------------------------------


Offical announcment 


After a great and remarkable half season in KELANTAN FC and with all my respect to the club and fans I announce that I will be leaving the club and moving on with my career to JDT. This is an oppo
rtunity of a lifetime for me as a professional footballer and for my family. 


I highly appreciate what Kelantan FC has done for me especially Tan Sri Annuar Musa who always considers me as his son. I will always remember my second home Kelantan FC. ❤️❤️


Sumber : ghaddar.22