RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 15 Mei 2017

"Kami Disini akan Terus Setia Bersama Sep Kita" - Norhafiz Zamani


Norhafiz Zamani Misbah melalui akaun facebook mengatakan rasa sedih kehilangan pemain penting dalam pasukan dan juga sahabat namun pemain ini bersikap positif mengatakan pemain datang dan pergi itu lumrah bolasepak.

Norhafiz Zamani juga menegaskn akan tetap meneruskan perjuangan musim ini sampai abis walaupun melalui pelbagai masalah dan juga terus setia bersama Kelantan.

Ini Komen Norhafiz Zamani Misbah :

"Datang dan pergi itu lumrah..Pada kami siapa pon datang dan pergi,perjuangan kami tetap akan kami teruskan kerana kami bergerak dengan satu unit(berpasukan) didalam padang..

"Benar..Siapa yang tidak sedih kerana kehilangan seorang rakan yang menjadi tenaga penting pasukan tapi itu lah bolasepak..

"Hendak ditangisi pon kami tak tau hendak ditangiskan yang macamana..Sedih?gembira?

"Namun sebagai rakan,Angah doakan MG22 gembira bersama pasukan baru..Kami disini akan terus setia bersama sep kita..

"Apa pon berlaku,kami akan habiskan musim ini walaupon penuh liku..Diharap sep kita akan juga turut setia bersama pasukan dan diharap yang dtg menggantikan MG22 setara dengan MG22 atau jauh lebih baik..

"Kita serba kekurangan tapi kita tak LEMAH!"

- Norhafiz Zamani Misbah