RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Ahad, 7 Mei 2017

Jurulatih Melaka United dedahkan sikap kurang professional Benjamin Mora




ERIC TEGUR SIKAP BONGKAK BENJAMIN MORA 
Jurulatih Melaka United dedahkan kritik sikap kurang professional Benjamin Mora. 

Pada perlawanan pertama diadakan di Tan Sri Hj. Stadium Yunos Hassan pada 9 April, Benjamin Mora enggan bersalaman selepas menang besar 7-0.


“Ada masanya anda harus menunjukkan sedikit sikap rendah diri (kemanusiaan) dalam diri anda. Dan terimalah hakikat yang anda tidak boleh menang setiap perlawanan.”



“Saya sangat kecewa dengan reaksi beliau (Mora)."
"Orang muda (Mora) perlu memahami, dia telah mendapat satu pasukan yang sangat baik. Anda mendapat pemain terbaik di Malaysia, bukan sahaja di JDTI tetapi juga dalam JDTII."

"Saya membuat kenyataan kepadanya bahawa apabila anda mengalahkan kami 7-0, anda tidak mempunyai masa untuk bersalaman dengan saya. Dan sekarang anda bersalaman dengan saya, cengkaman tangan anda seperti anda mahu melawan saya. 


“Dan dia (Mora) berkata kepada saya, kami akan belasah awak semua 7-0 lagi selepas ini.”


"Saya berkata, anda fikir anda jurulatih yang baik? Oleh itu, mendengar, datang dan melatih pasukan saya. Mari kita lihat bagaimana baiknya anda. Anda mendapat pemain terbaik di Malaysia, jadi anda perlu memenangi setiap minggu juga. Tuah kepada anda bro. " 


“Itu antara ayat yang saya katakan kepada jurulatih yang harus memiliki sedikit rasa rendah diri di dalam dirinya.”


“Ia memang rasa senang apabila menang setiap minggu. Tetapi apabila anda kalah, anda harus berjuang dan berjuang. Anda harus memotivasikan pemain anda. Ia permainan bola yang berbeza.”


- Eric Williams 


Sumber :Perkembangan Bolasepak Semasa & Semuanyabola