RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 30 Mac 2017

Man United berminat dengan Neymar, Ini komen Mourinho sangat jelas


Jose Mourinho jelaskan spekulasi Manchester United mengatur perpindahan sensasi Neymar pada jendela perpindahan musim panas.


Reports mengatakan United bersedia membuat perpindahan gergasi sebanyak £173million klausa pelepasan pemain Brazil itu tetapi Jose Mourinho telah menolak peluang mereka untuk mendapatkan pemain superstar Barcelona.
Bercakap kepada ESPN Brasil, Mourinho menjelaskan: "Saya sentiasa cuba untuk menjadi objektif dan pragmatik dengan kelab dan minta dengan kelab apa yang boleh diberikan kepada saya. meminta untuk Neymar ia tidak masuk akal




"Neymar tidak masuk akal. Kelab seperti Barcelona tidak boleh dan tidak akan kehilangan Neymar.
"Walaupun [Lionel] Messi masih lagi pemain muda dengan beberapa tahun lagi - dia masih bermain dengan baik pada usia 30 - tetapi Neymar akan menjadi pemain yang hebat di Barcelona selepas Messi.

"Begitu banyak saya fikir (cuba untuk menandatangani Neymar) adalah seperti Kami cuba memecah masuk ke dalam peti besi ini. Saya rasa ia adalah mustahil. "

Sumber : ESPNFC