RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Jumaat, 13 Januari 2017

TRW TEWAS 5-0, TRW BERMAIN TANPA IMPORT, ITULAH MAKSUD SAYA.



Dgr khabar friendly dgn PDRM TRW tewas 5-0...trw terus bermain tanpa import.ITULAH MAKSUD SAYA...sanggupkah kita sertai liga tanpa pemain import?...sudah tentu tidak balance..dan import yg berkualiti sgt mahal harganya..utk mereka saja pasukan memerlukan RM3j-4j/musim.

Saya cuba menaja TAPI TAJAAN YG SEDANG SAYA USAHAKAN TERUS DI GANGGU DGN FITNAH,UGUTAN DLL SESAMA KELUARGA BOLASEPAK DAN DI TOKOK TAMBAH PIHAK LAIN...akibatnya beberapa rundingan "PACKAGE COMMERCIAL TAJAAN"sudah terjejas.

.beberapa jam lalu 3 tajaan telak terpaksa digantung atas arahan dan entah apa lagi.Saya bukan pemilik trw..saya juga bukan presiden kafa...Saya cuma nak bantu sebuah pasukan yg di sukai ramai setelah tiada siapa nak bantu.Nampanya kiri kanan di halang..

Saya rehat dulu sekejap.Terasa penat setelah 3 hari di kenyir bersama para siswazah usahawan..Tadi terus ke HUSM dulu ziarah orang sakit..dan sebentar lagi berjumpa 10 ketua kaum Tionghua di KB...

Fikiran masih teringat kijang sewaktu di Taman Negara..kecik tapi lincah..pintar..bersih..tidak busuk atau berbau jebat(istilah Klate)...makan dedaun saja..tak menganggu orang..MEMBAHAM JAUH SEKALI..bila di kejar lazimnya dia lari..TIDAK MENERKAM..kulitnya pun biasa biasa saja..TIDAK BERBELANG,TIDAK BERMISAI,TIDAK BERJAMBANG..dia comel saja..boleh di buat kawan..

TADI WAKTU SINGGAH DI MANEK URAI DI RUMAH BEKAS ADUN DI SITU YG JUGA EXCO KAFA,SAYA DISURUH BUAT KANDANG...KATANYA DIA NAK BERI KIJANG UTK SAYA BELA..saya kata sy bimbang takut kijang kelaparan kerana sy tak upaya..lalu dia berkata TU BARU KIJANG TAN SRI..KLU RIMA LAGU MANA..saya jawab DAH PASTI SAYA TAK AKAN MEMBELA RIMA..kalau kijang saya cuba buat kandang....😜