RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Jumaat, 13 Januari 2017

Jawapan TSAM mengenai tersebar surat menyurat, voucher diantara TRW sdn bhd dengan UNIKL


Di fahamkan ada di sebarkan surat menyurat,voucher dll antara trw sdn bhd dan unikl..
Bagi saya,kita ucapkan terima kaseh atas edaran itu kerana ia menunjukkan kedua dua pihak lakukan dengan begitu teratur..ada surat tawaran,ada rundingan dan tawar menawar,ada kontrak..ada voucher ..ada resit dll..Saya percaya bukan dgn unikl sahaja tapi semua penaja lain.Semuanya di buat secara tertib dan berperaturan.

Kini terbukti PENYERTAAN UNIKL dlm tajaan/package komersil TRW DI BUAT SECARA TERBUKA,di istihar dan di umumkan kpd orang ramai,malah majlis menandatangan perjanjian di buat di depan khalayak dgn publisiti meluas..TIADA PENAJAAN SECARA SENYAP..nama Unikl terpampang di jersey spt dlm kontrek..Saya bangga tajaan trw di buat secara terbuka dan beretika.

Masih byk pasukan yg kutip duit dari pelbagai sumber tapi SEGALANYA TERSEMBUNYI.TIADA SIAPA TAHU SIAPA PENYUMBANG..ADA TAJAAN/SUMBANGAN kpd PASUKAN NEGERI,ada kpd pasukan kelab,malah ada kpd pasukan milik individu.Itu biarlah ikut cara masing masing.Saya bangga TRW sbg pasukan bolasepak negeri dan mempunyai cara tajaan yg teratur,berdokumen,dan transparent.
Walau jersey trw saban tahun agak "gelabut"/overcrowded dgn pebagai stickers(ada kicap,ada makeup,ada telco,ada bas dll),tapi sekurang kurang nya trw transparent/telus dan tertib.tiada apa yg tersembunyi..

Walau saya tidak lagi presiden KAFA,saya harap trw kekal sbg pasukan milek ramai,berurusan secara berintegriti,di urus secara beramanah dan tidak menjadi hak mana mana individu..

Kini saya sebagai salah seorang PENAJA...kita taja selagi TRW bukan milik individu,selagi trw telus,selagi TRW boleh memberi nilai KOMERSIL DAN BRANDING EXPOSURE YG BAIK..
Buat masa ini sebagai penaja saya masih dan sangat yakin,TRW ADALAH SATU PASUKAN MILEK RAMAI YG SANGAT BERKESAN DLM MEMBERIKAN IMEJ,PRODUCT EXPOSURE DAN BRANDING EFFECT YG BAIK..

Insyaallah TRW,ADALAH ANTARA PILIHAN kita dlm memberi pulangan komersil dari package penajaan yg mereka tawarkan.Bola belum bermula,jersey belum di jual TAPI TRW SUDAH BERADA DI DEPAN DLM PENDEDAHAN DAN PERHATIAN PARA PENGGUNA...hebat trw kan kan?...