RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 13 Julai 2017

Mengejutkan, Wan Kuzain Dalam Radar Vingada Mungkin Bukan Skuad Senior

Mengejutkan, Wan Kuzain Dalam Radar Vingada Mungkin Bukan Skuad Senior

Wan Kuzain pemain berprofessional Malaysia dan Amerika yang bermain untuk kelab Swope Park Ranger di United Soccer League (USL).

Vingada ketua jurulatih Harimau Malaya cuba mahu membawa pulang Wan Kuzain di tanah air untuk menyarung jersi kebangsaan selepas beliau agak kecewa dengan persembahan pemain tempatan yang berada di liga Malaysia dimana prestasi tidak mencapai seperti beliau mahukan sebagai pemain kebangsaan.

"Saya dan staf lain telah mengikuti perkembangan ini dan walaupun sukar, kami tidak menutup sebarang kemungkinan untuk pemain-pemain ini bermain untuk skuad negara.

Vingada turut mengakui misi untuk membawa pulang pemain tersebut agak sukar kerana pemain ini belum membuat keputusan dari dulu sampai sekarang kerana mempunyai komitment lain selain sebagai pemain bolasepak.

Sudah tentu Wan Kuzain adalah salah seorang daripada pemain tersebut dan kami sedang cuba untuk mendapatkan khidmatnya dalam skuad kebangsaan, mungkin dalam pasukan B-19 atau B-22 tahun Malaysia," ujar Vingada.

Namun, Vingada turut mengatakan pemain ini mungkin diserapkan dahulu sebagai pemain kebangsaan B-19 atau B-22 dan bukannya pemain skuad kebangsaan senior.