RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 8 Mei 2017

Selangor FA Menentang Sarawak FA Esok Tanpa Forkey Doe dan Sebabnya


PETALING JAYA: Jurulatih Selangor P. Maniam tidak menurunkan penyerang Liberia Francis Doe untuk pertembungan Liga Super mereka dengan Sarawak di Stadium Negeri di Kuching esok.

Doe, 2012 Liga Super Golden Boot pemenang dengan 15 gol, ditahan polis kerana memandu kereta diklon Khamis lepas. Walaupun Doe telah dilepaskan dan kemudian kembali ke latihan pada hari Sabtu, dia tidak mengikut pasukan ke Kuching.

Dalam ketiadaan Doe, Maniam berharap kepada penyerang Mohd Afiq Azmi dan Nurshamil Abd Ghani untuk mengetuai barisan serangan menentang Sarawak.

The Red Giants di tempat kelima dalam kedudukan 12 pasukan dengan 16 mata dalam 11 perlawanan manakala Sarawak ke-11 dengan sembilan mata.

"Saya harus meninggalkan Doe di rumah berdasarkan apa yang berlaku minggu lepas. Tidak patut untuk beliau bermain dan saya juga fikir dia memerlukan cuti untuk bersendirian "kata Maniam, bekas penyerang Selangor, semalam.

"Tidak ada alasan untuk tidak memenangi perlawanan ini. Kita perlu lakukan dengan pemain yang kami ada. Pada awal musim Kami tidak mempunyai Doe beberapa perlawanan tetapi kami masih mampu untuk menang. Jadi, saya tidak fikir kita akan mempunyai masalah tanpa dia.

"Afiq dan Nurshamil telah bekerja keras dalam latihan dan saya fikir mereka berhak mendapat peluang untuk membuktikan diri mereka sendiri."

Terdapat khabar angin berpusar di sekitar bahawa Persatuan Bola Sepak Sarawak (FAS) sedang melihat memecat ketua jurulatih David Usop dan tiga import mereka - Pemain tengah Korea Selatan Lee Jong-ho dan penyerang Mark Hartmann Filipina dan Croatian Mateo Roskam - berikutan Crocs ' prestasi buruk.

"Kita tidak boleh mengambil Sarawak ringan kerana pemain import mereka akan keluar untuk membuktikan nilai mereka. Saya menjangkakan pemain untuk meningkatkan permainan mereka. Sarawak juga mempunyai pemain tempatan bagus dalam pemain sayap Shamie (Iszuan) dan pemain tengah Tommy (Mawat), "kata Maniam.

"Kita tidak boleh pergi ke perlawanan berfikir bahawa hanya pemain tertentu sahaja boleh mencederakan kita. Kami bermain di peringkat tertinggi dan sebarang sedikit kesilapan bakal menghukum kita. "

Sumber : thestar