RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 9 Mei 2017

"Orang suruh jual Ghaddar dia tak nak" - TMJ, Presiden FAM





















Penyokong Bola Sepak Malaysia dikejutkan dengan statement TMJ kerana sebelum ini tergempar ada pasukan menawarkan gaji dikatakan langit dan bumi kepada pemain sensasi Kelantan Mohammed Ghaddar tetapi adakah JDT pasukan yang dikhabarkan menawarkan gaji bagai langit dan bumi? adakah statement TMJ benar atau ianya gurauan semata-mata TMJ untuk perli pihak satu lagi? 



"Dah la masa Orang suruh jual Ghaddar dia tak nak" tambahnya lagi "saya tidak pernah ada rahsia dengan rakyat Johor" itulah salah satu ayat TMJ dalam sembang  bersama penyokong JDT di JDT CAFE malam tadi di dalam sebuah video llive FB rasmi Johor Southern Tigers.


Mengikut komen penyokong JDT dan lain-lain mengatakan mungkin TMJ hanya bagi cadangan dan pandangan sahaja kepada KAFA sekaligus dapat membantu KAFA melangsaikan hutang dan ada juga penyokong JDT mengatakan TMJ hanya bergurau oleh ketika itu sesi sembang bersama penyokong Johor. Terlalu banyak andaian dari pelbagai penyokong bolasepak Malaysia.  Saksikan video dibawah. (Scroll Down)


Imbas kembali kata-kata CEO FMLLP




Sebelum ini Ghaddar pernah memberi komen berkenaan ditawarkan gaji lumayan dari pasukan (tidak disebut nama sebelum ini) namun Ghaddar meminta pasukan berhasrat mendapatkan khidmatnya melupakan impian itu kerana tidak mahu dikaitkan dengan sebarang spekulasi


“Andai kata saya ke pasukan lain sekadar mengejar gaji enam angka, saya akan anggap 'Ghaddar' ini kejam kerana sanggup menzalimi pasukan sendiri ketika khidmat saya diperlukan selepas Kelantan kehilangan 6 mata

“Lagipun ayah angkat (Tan Sri Annuar Musa) juga bersusah payah membawa saya masuk buat kali kedua ke negara ini, Jadi tidak patut saya melukai hatinya dan juga pasukan” - Mohammed Ghaddar


Anda sendiri boleh menyaksikan video dibawah TMJ ketika menyebut tentang Ghaddar dari minit 5.00+ dari video penuh selama 2 jam setengah.




Video : Johor Souther Tigers (Video Full Bual Santai Bersama TMJ) 2 Jam Setengah



Video : JOHOR Southern Tigers