RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 9 Mei 2017

'Messi Iran' : Bintang Barcelona Tiruan dibawa ke balai polis

Reza Parastesh and Lionel Messi
Kiri, Reza Parastesh. Kanan, Lionel Messi. Atau sebaliknya? Awak sendiri tentukan

Seorang pelajar Iran terpaksa dibawa ke balai polis pada hujung minggu lalu - kerana dia kelihatan terlalu banyak seperti Lionel Messi. 
Begitu ramai orang di kota Hamaden mahu bergambar dengan Reza Parastesh kemudian polis membawanya ke balai dan ditahan keretanya untuk menghentikan kekecohan.
Kekecohan itu bermula beberapa bulan lalu apabila ayah tiruan Messi menggayakan dia seperti bintang no10 Barcelona. 
Pemuda berusia 25 tahun itu tidak lama lagi mula memotong rambutnya dan mendandankan janggutnya seperti penyerang Argentina
Katanya kepada AFP: "Sekarang orang yang benar-benar melihat saya sebagai Iran Messi dan mahu saya untuk meniru semua yang dilakukannya oleh Messi. Apabila saya muncul di suatu tempat, orang yang benar-benar terkejut..

"Saya benar-benar gembira kerana melihat saya membuat mereka gembira dan kebahagiaan ini memberikan saya semangat."

Jadual Parastesh ditempah penuh dengan wawancara media dan telah pun menerima kontrak model.

Dia juga mengatakan bahawa dia sedang belajar beberapa gerakan helah bola sepak supaya dia boleh memainkan peranan yang lebih baik sebagai messi.

Sumber : BBC