RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 8 Mei 2017

Ilijoski Bekas Pemain Import Seterusnya Hentam Kelantan Kerana Gaji Tidak Dibayar


Photo Credit: Asiana.my
Ilijoski Bekas Pemain Import Kelantan Seterusnya Hentam Kelantan Kerana Gaji Tidak Dibayar
FIFPro menyiarkan tweet mengenai status gaji tidak dibayar melibatkan Kelantan dan bekas pemain & jurulatih, Ilijoski juga komen melalui akaun Instagram beliau untuk meluahkan kekecewaan beliau terhadap kelab.
Perkara ini hadir selepas Kelantan FA mengumumkan pelantikan pengarah teknikal dan pemain import baru, menyebabkan bekas pemain import berasa tidak puas hati dengan bekas pasukannya.
kelab dilaporkan berhutang gaji dengan Ilijoski, Jonathan McKain dan bekas bos Velizar Popov - yang semuanya kini telah menyuarakan pendapat mereka melalui media sosial sejak beberapa bulan yang lalu. Tetapi menurut McKain, berita mengenai Kelantan mengambil pemain dan pengarah teknikal baru terlalu sukar untuk diterima, memandangkan pemain ini telah berjuang selama hampir tujuh bulan dan telah mempunyai keluarga!
To see Kelantan have signed a new coach and foreigner without paying outstanding contracts is so wrong. Over 7 months now. ðŸ˜”😔 @FAM_Malaysia
Just pay your debts so we can all move on. Enough is enough. We all have families @TRWFC @KelateFA @FAM_Malaysia@pfamalaysia
tweetnya tidak hanya menarik perhatian peminat di Malaysia. Sebaliknya, ia adalah cukup menarik untuk FIFPro untuk mengeluarkan soalan langsung terhadap Persatuan Bola Sepak Malaysia.

Ramai lagi akan muncul menuntut gaji, Nantikan...

Sumber : FourthOfficial