RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 8 Mei 2017

Celin harap dikekalkan bersama Kelantan FA


Penyerang import Kelantan, Alessandro Celin, berharap dia terus diberi ruang bersama The Red Warriors selepas memperagakan prestasi cemerlang membantu kemenangan pasukan menewaskan Pahang 3-2 di Stadium Darul Makmur, kelmarin.

Dihantui masalah kecederaan berulang kali, pemain dari Brazil ini bangkit membuktikan kemampuan sebenarnya.

Jaringan pertama Kelantan yang terhasil pada minit ke-18 merupakan gol sulung Celin sejak bersama pasukan pada awal musim ini.

"Saya sangat gembira kerana menjaringkan gol selepas berehat panjang kerana mengalami kecederaan. Ini merupakan kemenangan yang penting buat Kelantan," katanya.

Dalam masa sama, Celin mengakui dia masih belum pasti nasibnya bersama pasukan selepas pengumuman penyerang dari Gambia, Sanna Nyassi, akan menyertai Kelantan.

Namun, dia berharap pihak kejurulatihan sedia mempertimbangkan kedudukannya kerana dia sudah pulih sepenuhnya daripada kecederaan.

"Saya telah bekerja keras di dalam sesi latihan dan membuktikan kebolehan saya dan berharap dapat kekal bersama pasukan."

Sumber : Stadium Astro