RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Ahad, 2 April 2017

Mengenai isu Penyokong JDT tidak dibenarkan masuk Stadium Darul Makmur, Ini Komen TMJ


"Berkenaan dengan kenyataan dari pihak FMLLP sebelum ini, saya telah mengarahkan pengarah FMLLP, Kevin Ramalingam untuk berjumpa dengan saya esok.

"Ia berkenaan dengan isu Persatuan Bolasepak Negeri Pahang (PBNP) yang tidak membenarkan penyokong Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) memasuki Stadium Darul Makmur pada perlawanan yang lepas. Bagi saya ia adalah isu yang kecil dan tidak perlu diambil apa-apa tindakan.

"Pihak PBNP dan Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) perlu duduk semeja bersama-sama berbincang dan menyelesaikan masalah tersebut antara mereka supaya ia tidak akan berlaku lagi pada masa akan datang.

"Tetapi, nasihat saya kepada ahli-ahli gabungan dan pasukan bertanding sila ikuti 'Standard Operational Procedure' (SOP) yang telah ditetapkan oleh Persatun Bolasepak Malaysia (FAM) atau FMLLP untuk tidak melanggar undang-undang atau syarat hingga terpaksa didenda.

"Jangan pula nanti bila dikenakan tindakan atau denda kepada pasukan dan kelab, penyokong akan menyalahkan FAM atau FMLLP. Jadi untuk isu tersebut, pada saya ia tidak perlu disiasat dan diambil tindakan. Cukup sahaja jika pihak PBNP, PBNJ dan FAM duduk semeja untuk selesaikan isu tersebut, dan pastikan isu tidak diingini seperti ini tidak terjadi lagi. " - TMJ Presiden FAM

Sumber : JOHOR SOUTHERN TIGERS