RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 21 Mac 2016

"Saya tak buat laporan kerana sayangkan Kelantan" - Amutu (Ex Kelantan)



"Kelantan masih berhutang dengan saya tiga bulan gaji yang berjumlah AS$42,000 (RM176,000++) tapi saya tidak membuat laporan seperti Carrillo lakukan kerana saya sayangkan Kelantan."
"Pada penghujung musim lepas saya bertanya kepada TSAM bagaimana dengan tunggakan gaji saya dan dia berkata Kelantan tiada duit untuk membayarnya." - Amutu
p/s : rasa sedih plak admin. walaupun amutu dapat kecaman hebat dari penyokong kelantan kerana dia berhijrah ke kelab pengganas israel tapi dia tetap tak buat laporan kerana sayangkan kelantan. hmmm.