RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 4 Julai 2017

Ulasan Perlawanan : KHAIRUL IZUAN MENJADI WIRA KELANTAN MENEWASKAN UITM FC


KOTA BHARU: Skuad Kelantan menamatkan badi kekalahan di halaman tempat sendiri dengan meraih tiga mata berharga di laman sendiri apabila mencatat kemenangan 3-1 ke atas UITM FC dalam aksi Piala Malaysia 2017 di Stadium Sultan Muhammad Ke IV, sebentar tadi. 

Penyerang Kelantan, Khairul Izuan Rosli menjadi watak penting kejayaan pasukan itu dengan dua gol(m-42,53) dalam perlawanan tersebut.


Beraksi di hadapan 1,000 penyokong sendiri, skuad kendalian Alfredo Gonzales bermula dengan melancarkan beberapa percubaan berbahaya menerusi Bako dan Danial Ashraf dibantu dengan hantaran cantik Badhri Radzi namun berjaya dipatahkan pertahanan UITM FC

Kemudian, UITM FC kerap kali melakukan asakan ke kubu tuan rumah turut memperoleh peluang untuk menjaringkan gol pertama, tetapi berjaya diselamatkan Khairul Ramadhan

Pada awal minit ke 15, Kelantan hampir berjaya menjaringkan gol pertama melalui tendangan Danial Ashraf namun melepasi palang gol dan juga tendangan lemah Bako mudah dibaca penjaga gol UITM dan pemain UITM kerap kali mematahkan serangan Bako.


Image may contain: 1 person, smiling, text
Danso sering kali membantu bahagian jentera serangan Kelantan kerana benteng pertahanan UITM sukar ditembusi dan Akhirnya pada minit-42, Khairul Izuan berjaya menghasilkan gol pertama Kelantan setelah menerima hantaran cantik Badhri Radzi, keputusan kekal sehingga tamat masa pertama.

Bersambung babak kedua, pelawat pula terus melancarkan serangan bertali arus namun berjaya dipatahkan penjaga gol Kelantan, Khairul Ramadhan dengan cemerlang pada minit-46.

Tidak lama kemudian, UITM FC berjaya menyamakan kedudukan dengan hasil jaringan pemain import berbisa mereka, Akanne Sunday pada minit ke 51.

Tersentak dengan jaringan penyamaan pelawat itu, Alfredo Gonzales membuat satu pertukaran taktikal dengan memasukkan penyerang Alessandro Celin menggantikan Danial Ashraf bagi mengimbangi kekuatan fizikal lawan. 



Pada minit ke-63, Khairul Izuan tidak menunggu lama menambah jaringan apabila menjaringkan gol kedua peribadinya buat skuad Kelantan menerusi rembatan padu


UITM FC yang ketinggalan 2-1 berusaha mencari gol penyamaan dengan beberapa asakan berbahaya namun Kelantan berjaya menambah derita UITM FC menerusi jaringan pemain import TRW, Abou Bakr pada minit ke 92 sebelum tamat perlawanan

Kemenangan malam ini hasil 2 gol Khairul Izuan Rosli dan 1 gol Bako sekaligus memberi kelegaan buat  Alfredo Gonzales dan anak buah beliau gara-gara persembahan buruk ketika tersungkur 0-2 di tangan Sarawak dalam saingan Liga Super tempoh hari. 

Tamat Perlawanan : Kelantan FA 3-1 UITM FC

Sumber : Kelantan F.A. Football Team 
Kredit Gambar : TRWFC

Image may contain: 1 person, smiling, playing a sport and outdoor