RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 9 Ogos 2017

Soalan Shebby "Kalau Ada 10Jam, Berapa Jam Tunku Untuk Tumpukan FAM dan JDT?" Inilah Jawapan TMJ

Soalan Shebby "Kalau Ada 10Jam, Berapa Jam Tunku Untuk Tumpukan FAM dan JDT?" Inilah Jawapan TMJ

Ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN dimulakan, TMJ menjawab soalan panas dari Shebby "Sekiranya tunku ada 10jam, berapa jamkah tunku akan tumpukan pada JDT dan berapa jam tunku akan tumpukan pada FAM?"


Shebby : "Sekiranya tunku ada 10jam, berapa jamkah tunku akan tumpukan pada JDT dan berapa jam tunku akan tumpukan pada FAM?"

TMJ : "ini memang soalan, memang orang kata soalan nak kena backhand, okay very clear sebelum saya ambil tugas sebagai FAM, tugas tanggungjawab FAM, JDT is love is love, kasih sayang dedikasi of course untuk JDT, this is my business, tetapi saya tak boleh ambil keuntungan bisnes saya ke FAM

"contoh mana multi-multi billionaire dalam negara, takkan tak beri sumbangan pada sukan no.1 dalam negara, takkan saya kena bagi everything from me, FAM is not mine, this (JDT) is mine, this is saya punya kelab, saya adalah presiden dan pemilik."

"So, kalau 10 jam, kalau saya cakap 5 JDT 5 FAM tipu, saya cakap at least 6 JDT lah, because FAM is my tugas to restructure the league untuk pastikan persatuan bolasepak tanah air tak salah digunakan mana-mana pihak atau sebagai alat politik itu sebab pertama saya jadi presiden FAM

"kedua sebab saya sayangkan bolasepak dan saya mahu healthy competition and the last dedication dan time saya tak nak tipu is here, is Johor sebab saya hamba rakyat Johor saya berkhidmat berkorban untuk mereka, saya hak milik mereka dan hamba mereka. 60/40. fair or not fair? kalau tak fair u cari presiden lain la*dalam nada gurau"