RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Jumaat, 7 Julai 2017

[ VIDEO ] : Insiden Terengganu Dikecewakan Pengadil FAM Selepas Dinafikan Penalti Jelas


Terengganu FA menjadi pasukan terbaharu menjadi mangsa mutu pengadilan FAM sangat lemah ketika aksi perlawanan kedua peringkat kumpulan Piala Malaysia walaupun perlawanan itu menyaksikan Terengganu hampir mencipta kemenangan jika pengadil memberikan penalti yang jelas buat pasukan tuan rumah apabila pemain pertahanan JDT menyekat bola menggunakan tangan dengan jelas.





Walaupun bola seakan-akan sengaja disekat bola menggunakan tangan pemain pertahanan JDT, pengadil mengendahkan rayuan pemain terengganu dan membuat keputusan tidak memberikan tendangan penalti buat pasukan Terengganu FA.

Apa pendapat anda? adakah keputusan pengadil tepat?

Namun, Jika sistem VAR dibuat sudah pastinya pengakhiran cerita malam ini berbeza kerana ianya jelas insiden HAND TO BALL dan penalti harus diberikan buat pasukan Terengganu tetapi Subkhiddin sebelum ini mengatakan sistem itu belum bersedia buat liga Malaysia kerana masih diuji. Berat Nanang