RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 6 Julai 2017

[ LIVE STREAM PIALA MALAYSIA 2017 ] : MELAKA UNITED FC vs KELANTAN FA

Skuad Kelantan FA akan berhadapan Melaka United FC untuk perlawanan kedua peringkat kumpulan dalam saingan Kejohanan Berprestij, Piala Malaysia di Stadium Hang Jebat 8 Julai 2017.

Kali terakhir Kelantan FA bertemu dengan Melaka United di Kota Bharu iaitu pada 21 Februari dimana pasukan tuan rumah diaibkan dengan keputusan 0-2.

Kelantan FA melangkah kaki kanan apabila bergelut menewaskan UITM FC  3-1 pada perlawanan pertama peringkat kumpulan Piala Malaysia 2017 4 Julai yang lalu.

Kelantan FA mempunyai rekod cemerlang bermain di tempat lawan dimana dalam 9 perlawanan di tempat lawan, Kelantan hanya tewas 1 sahaja berbanding di Kota Bharu rekod amat malang sekali apabila tewas 6 kali. Kelantan tewas sekali tempat lawan iaitu ketika perlawanan menentang PKNP tewas itupun melalui tendangan penalti 4-3

--------------------------------------------------. LIVE STREAM--------------------------------------------------


*MAAF TAK UPDATE & KONGSI LIVE STREAM SEMALAM, ADA MASALAH TAK BOLEH DIELAKKAN. KETIKA PERLAWANAN SUDAH KETINGGALAN 0-2, ADMIN MEMUTUSKAN TAK KONGSI LIVE STREAM TERSEBUT KERANA PERLAWANAN SANGAT MENGECEWAKAN
.

--------------------------------------------------. LIVE STREAM--------------------------------------------------

Perlawanan Piala Malaysia 2017 : KELANTAN FA vs UITM FC

TIADA LIVE.

Hari : Sabtu
Tarikh : 8 Julai 2017
Waktu : Perlawanan Bermula Jam 9 PM