RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 6 Julai 2017

Kerana Sayang, Tolak Tawaran Belasan Ribu Jual Mengkarung Jinchuuriki Ekor Bercabang Empat

Kerana Sayang, Tolak Tawaran Belasan Ribu Jual Mengkarung Jinchuuriki Ekor Bercabang Empat 

KUCHIK menunjukkan mengkarungnya yang mempunyai ekor bercabang empat, semalam. FOTO Fathil Asri.

Tumpat: “Saya pernah ditawarkan belasan ribu ringgit, namun saya tolak kerana sayangkan Joni,” kata pensyarah kolej swasta Kuchik Ghazali, 27, yang memelihara mengkarung mempunyai ekor bercabang empat sejak Mac lalu.
Kuchik berkata, reptilia itu ditemui di tempatnya bertugas di sebuah kolej swasta di Kota Bharu.
Katanya, kali pertama melihat haiwan itu yang dinamakan Joni, dia hanya menangkap gambarnya saja sebelum ia melarikan diri.
“Saya tunjukkan gambar itu kepada rakan dan mereka terkejut melihat ekor mengkarung berwarna coklat muda itu bercabang empat, spesies berbeza dengan yang lain.
“Sejak hari itu saya bertekad menangkap haiwan sepanjang 10 sentimeter (sm) itu. Hanya pada Mac lalu, saya berjaya menangkapnya menggunakan baldi.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Sumber : METRO