RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Sabtu, 15 Julai 2017

Kenali Zahasmi Ismail Penyelamat The Red Warriors


Kelantan berdepan pasukan prestasi tengah menyerlah ketika ini iaitu Perak Bos Gaurus malam ini, Walaupun bergelut dengan prestasi tidak menentu, tidak bermakna Kelantan akan menyerah sebegitu saja.
Sejak tugas merangka taktikal Zahasmi seolah-olah diambil alih Alfredo Gonzales, Kelantan sekarang prestasi terumbang-ambing apabila sepanjang 4 perlawanan terakhir mencipta hanya 1 kemenangan, malah corak permainan Kelantan dilihat lebih tumpul dari bahagian serangan dan benteng pertahanan bocor terlalu banyak pada setiap perlawanan.
Kemenangan malam ini menentang Perak sangat dituntut untuk mengembalikan kepercayaan seluruh penyokong The Red Warriors, dan pada masa yang sama mengembalikan semula kemeriahan Liga Super yang sedikit terencat akibat prestasi buruk skuad gergasi pantai timur itu.
Menentang Perak, Kelantan bakal sekali lagi dibimbing Gonzales. Piya dan Fahmi dilihat tidak dapat beraksi malam ini sekaligus pemain import Celin dan Bako terus menjadi perhatian kerana menampilkan aksi kurang memberangsakan.
Berumur 50 tahun, Zahasmi bersara dari bermain bola sepak pada 2004, yang merupakan musim terburuk sejarah bola sepak Cik Siti Wan Kembang apabila  Kelantan terjerumus ke Liga FAM buat pertama kalinya dalam sejarah bola sepak negeri itu.
Bermain di posisi pertahanan tengah, Zahasmi dilabel sebagai kereta kebal oleh para penyokong kerana kekerasan permainannya. 
Paling diingati, insidennya bersama penyerang Selangor, Zolts Bucs, di stadium Merdeka pada 1994, menyebabkannya digantung sehingga akhir musim. 
Pada tahun 1997, Zahasmi sekali lagi digantung perlawanan akibat serangan ‘flying kick’ke atas seorang pemain Terengganu.
Karakternya yang ‘bekeng’ menjadikannya digeruni lawan dan kawan semasa di atas padang.
Pada era Tan Sri Annuar Musa, Kelantan dilihat begitu gagah di arena bola sepak tempatan dan Zahasmi secara tidak langsung turut terlibat dalam menaikkan nama pasukan kesayangannya. 
Beliau pernah membimbing skuad piala Presiden Kelantan dan telah membawa pasukan piala Emas Raja-raja Kelantan muncul sebagai juara sebelum ini.
Brazil v Germany 2014 FIFA World Cup Wikipedia the free encyclopedia
Dari sudut pengalaman luasnya bersama Kelantan, Zahasmi sudah pastinya mengetahui selok belok perjalanan dan pengurusan bola sepak Kelantan. 
Di sebalik nama-nama jurulatih seperti B. Sathianathan, Bojan Hodak dan K. Rajagobal, adakah Zahasmi bakal kembali bertugas sebagai ketua jurulatih ? 
Dilihat hanya beliau dapat mengembalikan prestasi Kelantan yang tengah bergelut terumbang-ambing dan menyelamatkan pasukan Kelantan daripada tersingkir ke Liga Perdana tahun depan.
Rujukan : thesukan