RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Ahad, 4 Jun 2017

Dosa Besar Farizal Marlias Mungkin Dikenakan Hukuman Seperti Halim Napi - Bekas Pegawai FAM

Kuala Lumpur: Tindakan penjaga gol Johor Darul Ta’zim (Johor DT) Mohd Farizal Marlias mempersoal dan menolak pengadil ketika aksi separuh akhir kedua Piala AFC boleh menyebabkan dia digantung seumur hidup seperti mana berlaku kepada bekas penjaga gawang Kelantan, Halim Napi pada 1997.
Biarpun pentas saingan dilihat berbeza dengan Halim melakukan tindakan mempertikaikan keputusan pengadil tanpa ada sentuhan fizikal dalam aksi antara Perak dan Kelantan di Ipoh pada 5 Ogos 1997, dia tetap didapati bersalah oleh Jawatankuasa Tatatertib Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) yang kemudiannya menjatuhkan hukuman gantung seumur hidup ke atasnya.

Menurut bekas Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib FAM yang enggan namanya disiarkan, Farizal mungkin boleh dikenakan hukuman sama seperti Halim kerana jelas sekali tindakan kurang bijak penjaga gol Harimau Selatan itu melakukan perbuatan yang dianggap ‘dosa besar’ dalam peraturan bola sepak.

“Saya masih ingat Halim pernah dikenakan hukuman gantung seumur hidup kerana membantah keputusan pengadil.

“Tapi tindakan Halim itu tidak seperti Farizal sampai menolak pengadil yang sememangnya salah di sisi peraturan FIFA (Persekutuan Bolasepak Antarabangsa). Ia umpama kesalahan ‘dosa besar’ dalam bola sepak sebab pengadil adalah hakim di atas padang.

Sumber : Harian Metro