RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 1 Februari 2017

TSAM minta penjelasan FMLLP isu perlawanan ditunda


Tan Sri Annuar Musa memuat status di facebook beliau mempersoalkan kenapa tidak mengikut peraturan seperti tertakluk kepada peraturan bertulis Liga Malaysia. Permohonan tertunda hendaklah memerlukan 14 hari atau lebih awal. 

"Benarkah perlawanan TRW VS JDT 4hb telah di tunda saat akhir?Jika benar SAYA MINTA FMLLP jelaskan di bawah peraturan mana ia nya di buat.Dibawah peraturan sedia ada,penundaan tertakluk kpd peraturan bertulis LIGA M..antaranya penundaan memerlukan permohonan 14 hari lebih awal..Jika peraturan 14c hendak di pakai pun NOTIS 7 HARI di perlukan..

"Jadual sedia ada sudah mengambil Kira kelayakan JDT ke AFC dan playoff yg sudah lama di tetapkan.JDT hanya perlu berada di Osaka pada 5hb dan bukannya 4hb..SETIAP pasukan pula mempunyai 30pemain yg boleh di gilirkan..Namun faktor memberi masa rehat utk JDT boleh di fahami.

"Tapi isunya KENAPA JADUAL ASAL TIDAK MENGAMBIL KIRA FAKTOR INI DAN
PERTUKARAN SAAT AKHIR MERUGIKAN PENYOKONG TUAN RUMAH YG TELAH MENGAMBIL CUTI,MEMBELI TIKET PENERBANGAN DAN SEBAGAINYA...

"Justeru elok FMLLP membuat penjelasan supaya mereka tidak di LIHAT tunduk kepada pihak tertentu tanpa mengambil kira kesan kpd pasukan Tuan rumah

"APA PUN KITA SETUJU SESETENGAH PASUKAN PERLU DI BERI REHAT YG BANYAK SEBELUM KE KOTA BHARU.MAKLUMLAH KOTA BHARU KAN?KAN?"

- TAN SRI ANNUAR MUSA