RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 5 Julai 2017

Selamat Datang ke Keluarga TRW 'ROHM-WAKO'


Penyokong menyambut baik dan berlapang dada dengan berita gembira Rohm-Wako menjadi penaja baru Kelantan FA apabila logo penaja ROHM sudah ditampal pada bahu lengan jersi TRW ketika perlawanan menentang UITM semalam.

Foto Hiroshi  Hamada.
Berita tersebut sudah tentu menggembirakan penyokong setia The Red Warriors (TRW)  Rohm-Wako syarikat gergasi elektronik dari Negara Jepun dan juga Yakult sudi membantu Kafa menyelesaikan kemelut yang dihadapi.

Penaja Kelantan Yakult merupakan syarikat senegara Rohm Wako, Hiroshi Hamada turut mengesahkan berita gembira ini melalui facebook beliau apabila mengucapkan berterima kasih kepada ROHM-WAKO yang sudi menaja pasukan Kelantan.

Inilah komen Penaja Kelantan Yakult, Rohm Wako melalui status facebook beliau :-

"Gomo ROHM-WAKO Gomo‼️ 💪
ケランタンFA(The Red Warriors)にスポンサーいただきまして、ありがとうございました!いきなりの飛び込み訪問にもかかわらず、滝澤社長と江藤部長には本件にご賛同いただき、本当に深謝申し上げます!" - Facebook Hiroshi Hamada

p/s : hasil google translate. maaf jika bahasa alien. haha

"Gomo ROHM-WAKO Gomo‼️💪💪
Terima kasih kerana menaja kelantan fa (the red warriors), terima kasih!
Secara langsung dari semua lawatan menyelam yang tiba-tiba, presiden jatuh dan pengarah eto, saya sangat memohon maaf atas hal ini."
Facebook Hiroshi Hamada


Seluruh penyokong Kelantan berterima kasih kepada semua barisan penaja Kelantan yang sudi membantu Kelantan menjadi kuasa bolasepak Malaysia.

Foto Hiroshi  Hamada.

Sumber Gambar : - FB Hiroshi Hamada