RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 10 Ogos 2017

Soalan "Mengapa JDT Selalu Dapat Live?" Inilah Jawapan Tegas TMJ dan Kevin

Soalan "Mengapa JDT Selalu Dapat Live?" Inilah Jawapan Tegas TMJ dan Kevin FMLLP

Ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN, Penyokong Johor Darul Takzim menanyakan soalan tujuan untuk menjelaskan kepada semua penyokong bolasepak malaysia mengenai mengapa JDT sentiasa mendapat siaran langsung? inilah Jawapan TMJ dan Kevin Ramalinggam

Penyokong JDT : "Soalan saya maybe akan menggembirakan penyokong diluar bukan penyokong johor, soalan pertama adakah kemerosotan kehadiran penyokong ke stadium kerana jadual pinda telah berlaku atau sebaliknya, 

Penyokong JDT : "Soalan Kedua tentang siaran langsung saya harap kevin clearkan semua penyokong Malaysia sebab di media sosial terlampau ramai orang cakap selepas presiden FAM TMJ ambil alih, terlampau banyak siaran langsung game JDT termasuk di away"

TMJ : "Sebelum saya jadi presiden FAM masa saya presiden JDT, 2013 2014 live JDT highest rating di Astro more than manchester united punya game boleh tengok fact dan kertas, more than manchester united dan bayern munich game is JDT, saya belum jadi presiden lagi, what are you talking about?"

Penyokong JDT : "Maksud saya tunku, di media sosial sekarang ini mengatakan JDT asyik straight game"

TMJ : "Saya bagi contoh, Kalau saya menaja liga, saya akan tengok pasukan yang mana yang buat duit paling ramai sekali orang tengok, itulah pasukan yang saya bagi live, buat apa saya nak pergi ambil minta maaf dan bukan tak menghormat mana-mana pihak tetapi kalau katakanlah saya ambil felda lawan t-team, berapa ramai rakyat malaysia nak tengok felda lawan t-team, bandingkan JDT lawan Selangor ataupun JDT lawan Kedah, that is more, there were have more value dan duit dalam perlawanan tersebut 

TMJ : "Kalau awak nak kelab-kelab lain dan pasukan-pasukan lain dapat katakan sama level serata dengan jumlah live punya game then you have do more marketing, social media, branding adalah segala-galanya, you have do more branding, that is saya punya jawapan"

Kevin FMLLP : "Tuanku sudah menjawab soalan kedua, persoalannya bukan terletak pada tuanku sebagai presiden FAM atau chairman FMLLP, ia terletak demand produk tu bila diletakkan di kaca tv dan kita boleh nampak bahawa demand untuk melihat perlawanan JDT amat tinggi sekali so tak salah kalau pihak TV memilih untuk broadcast JDT"

Kevin FMLLP : "Kemerosotan penyokong ke stadium ada 3 sebab, pertama kadang-kadang bergantung prestasi pasukan masing-masing, declaration kepada official attendant amatlah kurang dari apa yang sebenar berlaku di stadium, di stadium mungkin ada 20k tapi declare attendant 12k kejujuran pasukan itu membuat laporan, ini tengah berada dalam siasatan kami sekarang dan membuat check in, tiada perubahan dari segi jadual sudah 6-7 tahun, sama jah, "