RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 8 Ogos 2017

Soalan Joe Flizzow "Adakah Masa Akan Datang, Kuota Import Akan Tambah" Ini Jawapan TMJ


Joe Flizzow memberi soalan ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN

Soalan Joe Flizzow : "Adakah Liga Malaysia pada masa akan datang, pemain import kuota akan tambah?"

TMJ : "3 foreign, 1 asia, 1 asean untuk tujuan increasekan the value of kita punya liga, bermakna more viewer you get, more value liga kita naik, the more value liga kita naik, bukankah itu membantu penaja tak langsung kewangan pasukan-pasukan yang bertanding

"Kalau saya selfish, kalau saya hanya fikir berkenaan pasukan yang saya miliki, saya takkan jumpa astro, saya takkan cakap astro 'u have to give 5million kepada pasukan-pasukan bertanding' but saya buat which mean apa yang menujukkan kepada anda yang saya generally mahu membantu football dan juga persatuan-persatuan kelab-kelab ikhlas

"Ini pandangan saya, why? untuk increase the number of viewers so that value liga tempatan kita naik jadi saya berharap benda tu dengan cara dari segi kewangan boleh membantu pasukan-pasukan yang bertanding dalam negara

"di sini saya mahu penyokong menilai sendiri, jikalau kita ada kuota 5 pemain import, tidak bermakna kena beli 5 pemain import, kalau tak mampu beli 5, beli 3 pemain, tak semestinya awak kena beli. bermaknanya you spend mengikut kemampuan masing-masing, jika tak mampu 5 pemain import jangan la beli, siapa suruh awak beli, beli 2"

"you get more viewers, simple logic dia, more viewers, more money better for your club"