RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Ahad, 16 Julai 2017

Respon Hamidin Mengenai FAM Tak Bayar Gaji Lima Bekas Jurulatih Negara B22



Respon Hamidin Mengenai FAM Tak Bayar Gaji Lima Bekas Jurulatih Negara B22

Hamidin berkata pihaknya akan menyelesaikan isu tuntutan gaji lima bekas jurulatih negara sebelum hujung bulan ini.

Lima jurulatih yang menuntut hak mereka ialah bekas penolong jurulatih skuad senior Hassan Sazali Mohd Waras, bekas jurulatih kecergasan skuad senior Reuben Jude, bekas penolong jurulatih B-22 Aminuddin Hussin, bekas jurulatih penjaga gol B-22 Megat Amir Faizal Ibrahim dan bekas jurulatih kecergasan B-22 Mashidee Sulaiman.

"Isu ini saya akan selesai sebelum hujung bulan ini. Saya sudah bercakap dengan Presiden Persatuan Jurulatih Malaysia B. Sathianathan dan minggu ini beliau akan berjumpa dengan saya.

"Kita sudah bayar pampasan tiga bulan pada bulan Mei lalu. Tetapi perlu saya katakan FAM tidak kejam, kita telah bayar ikut semua peraturan. Kita boleh berbincang dan kita juga sudah ada formula dan akan berjumpa dengan mereka untuk selesaikannya,” katanya.

Isu berkenaan mula timbul susulan tindakan kepimpinan baru FAM yang memecat barisan kejurulatihan skuad senior dan B-22 pada Mac lalu dengan tempat Frank Bernhardt selaku pengendali B-22 diisi oleh Kim Swee manakala kekosongan ketua jurulatih Harimau Malaya disandang Nelo Vingada.

Lima bekas jurulatih negara itu melahirkan rasa kecewa dengan tindakan yang mereka anggap kurang profesional kerana FAM enggan membayar keseluruhan baki gaji sebaliknya hanya membayar gaji bagi tiga bulan sahaja. - Bernama

Sumber : SINAR HARIAN