RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 20 Julai 2017

KAFA Lantik Zahasmi Semula, Afandi Ganti Alfredo Sebagai Pengurus Kelantan

KOTA BHARU: Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) mengumumkan pelantikan semula Zahasmi Ismail sebagai Ketua Jurulatih berkuatkuasa serta-merta bagi mengharungi baki perlawanan Liga Super dan kempen Piala Malaysia musim ini.
Setiausaha KAFA, Datuk Ismail Md Noor, berkata tindakan itu diambil selepas KAFA mengambil kira pandangan peminat pasukan Kelantan.
"Atas nasihat daripada Penasihat KAFA, Tan Sri Annuar Musa, maka jawatankuasa pengurusan memutuskan membuat rombakan besar - besaran memantapkan pengurusan The Red Warriors (TRW).
"Timbalan Presiden KAFA, Datuk Seri Afandi Hamzah akan menggantikan Alfredo Gonzales yang sebagai pengurus TRW manakala Gonzales kekal sebagai Pengarah Teknikal pasukan.
"Penolong pengurus pasukan yang juga Naib Presiden KAFA, Datuk Muhammad Nasir Hamzah masih dikekalkan tugas sebelum ini.
" Zahasmi turut kembali diberi tangunggjawab menggalas tugas pengendali TRW. Kita juga mengekalkan jawatan lain termasuk penolong dan pembantu penolong jurulatih," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Mengulas lanjut pelantikan Afandi, Ismail berkata, KAFA memerlukan khidmat dan personaliti berpengalaman Afandi yang sanggup memperuntukkan masa bersama pasukan dalam memastikan TRW terus kekal bersaing mengharungi baki perlawanan musim ini.
"Sementara itu, pelantikan beliau (Zahasmi) akan dibantu dua penolong ketua jurulatih dalam menyediakan satu pasukan mantap yang mampu bersaing dalam baki Liga Super dan kempen Piala Malaysia, musim ini.
"Malah, mereka akan bekerjasama dalam merencana dan melaksanakan setiap perkara membabitkan pasukan bermula daripada sekarang," katanya.
Sumber : BERITA HARIAN