RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 5 Julai 2017

Bekas Presiden Kelab Jepun, Sagan Tosu Derma 180 Pasang Kasut Bola Buat Sekolah Di Kelantan



Gambar : Facebook Hiroshi Hamada 

Bekas Presiden Kelab Jepun, Sagan Tosu Derma 180 Pasang Kasut Buat Sekolah Di Kelantan

Pengarah Utusan Yakult iaitu Hiroshi Hamada kebelakangan ini aktif membicarakan tentang bolasepak Kelantan melalui akaun facebook beliau, Hiroshi Hamada turut mengatakan yang beliau menjemput rakan senegara beliau iaitu dari syarikat ROHM-WAKO untuk menyertai sebahagian keluarga The Red Warriors supaya dapat membantu Kelantan FA kembali bersaing dalam Liga Malaysia. 

Terkini melalui status facebook terbaru beliau, Hiroshi Hamada mengatakan hasil pertemuan dengan Bekas Presiden Kelab J-League Divisyen 1 Sagan Tosu iaitu Mr Ushijima bersetuju untuk mendermakan 180 Pasang Kasut Bola Secondhand dari Pasukan Bolasepak Sagan Tosu Bawah-12 Buat Sekolah Di Negeri Kelantan pada tahun ini.

Tambahnya lagi, Kasut Bola Secondhand tersebut telah dipakai hanya 1 tahun sahaja dan jenama kasut terdiri daripada Adidas, Puma, Nike dan Mizuno.

Bukan sahaja dapat menderma, kemungkinan dapat menjalinkan hubungan kanak-kanak Jepun dengan Malaysia melalui bolasepak.

Inilah kata encik Hiroshi Hamada melalui status facebook beliau : 

"Hari ini saya mengadakan pertemuan dengan En.Ushijima merupakan bekas presiden Sagan Tosu (J-League Division 1), menyokong untuk mendermakan 180 pasang kasut bolasepak terpakai (hanya satu tahun penggunaan Adidas, Nike, Puma dan Mizuno) Dari pemain muda (B-12) buat anak-anak sekolah Malaysia di Kelantan pada tahun ini. 

"Encik Ushijima adalah pakcik yang sangat bertenaga walaupun sudah berusia 79 tahun."


Gambar : Status Facebook Hiroshi Hamada

Status Hiroshi Hamada mendapat reaksi positif para penyokong Kelantan antaranya :-

"Terima kasih encik ushijima dan encik hiroshi. anda berdua orang yang baik hati. semoga tuhan murahkan rezeki anda berdua" - Li Sawadee

"Siapa nak beli yakult, PakaQ Pitah Gym Ambo, Ada free gift setiap pembelian" - Wan Pakaq Gomo

"Usaha baik buat bolasepak Kelantan, Terima kasih banyak-banyak daripada penyokong Kelantan. Gomo Yakult Gomo" - Eddy Matloh





Sumber : Kelantan F.A. Football Team