RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 19 Jun 2017

Rayuan Kelantan Mendaftarkan Seydi Imam Kena 'REJECT' FMLLP


Permintaan kedua KAFA berkenaan pendaftaran pemain baru.

Diputuskan bahawa sekatan perpindahan yang dikenakan kepada pasukan Kelantan akan tetap berkuasa dan perpindahan ini tidak dibenarkan kerana pihak KAFA masih gagal memenuhi kriteria-kriteria yang diperlukan dalam proses pendaftaran untuk sekatan ini dimansuhkan.

"Sekatan perpindahan yang dikenakan kepada pasukan Kelantan akan tetap berkuat kuasa dan perpindahan ini tidak dibenarkan kerana KAFA masih gagal mematuhi kriteria yang diperlukan dalam proses pendaftaran untuk memansuhkan sekatan ini.

"FMLLP juga tidak dapat memberikan kelulusan budi bicara ke atas permintaan KAFA atas sebab perpindahan ini tidak membawa impak yang positif kepada kedudukan kewangan pihak KAFA," katanya dalam satu kenyataan media, Merujuk Berita Harian.

Pihak FMLLP juga tidak dapat memberikan kelulusan budibicara ke atas permintaan pihak KAFA ini atas sebab perpindahan ini tidak membawa impak yang amat positif kepada kedudukan kewangan pihak KAFA.