RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 4 Mei 2017

DIDEDAHKAN : Inilah Pasukan Kelab Eropah yang disokong Diktator Korea Utara Kim Jong-Un



Diktator Korea Utara, Kim Jong-un adalah peminat setia Serie A semua kerana rakyat negaranya Kwang Song Han bermain untuk Cagliari, menurut laporan dari Gazzetta dello Sport melalui The Sun.
The wonderkid berusia 18 tahun itu membuat debut profesional untuk Rossoblu dalam kemenangan 3-1 di tempat lawan di Palermo pada permulaan bulan ini, menjadikan beliau pemain Korea Utara yang pertama untuk bermain dalam liga utama Itali.

Beliau juga menjadi pemain bolasepak yang pertama dari negaranya untuk menjaringkan gol dalam Serie A. Gol pertama penyerang dijaringkan membolosi pintu gawang Torino bintang penjaga golnya Joe Hart.

Pendedahan mengejutkan bahawa Kim-Jong-un mengikuti liga utama Itali datang selepas senator Itali Antonio Razzi melawat Korea Utara.

"Adakah dia mengikuti bola sepak Itali? Sudah tentu, dia tahu semua tentang Serie A dan NBA bola keranjang, "Razzi memberitahu Gazzetta dello Sport.

"Jika Juventus sedang bermain di Stadium Pyongyang, dimana ia besar, ia akan memenuhi."

Dipercayai bahawa Razzi sekarang akan menganjurkan masa untuk bertemu dengan Kwang-Song Han untuk menyampaikan pujian pemimpin Korea Utara.

Han menyertai akademi belia Cagliari pada 2015 dan kini beliau mahu melakukan sesuatu sehingga menjadi superstar di kalangan pemain bola sepak elit Eropah.

Pemain muda Cagilari nampaknya sudah bersedia untuk menjadi pemain utama untuk pasukan penduduk pulau itu kerana beliau baru-baru ini menandatangani kontrak dengan kelab itu sehingga 2022.

Mengikuti Serie A mungkin sesuatu yang dapat mengalihkan perhatian Kim Jong-Un dari krisis antarabangsa negaranya pada masa ini.