RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 1 Februari 2017

TAN SRI ANNUAR MUSA JUMPA SPRM SEBAIK TIBA TANAH AIR


Tan Sri Annuar Musa sendiri mengesahkan di facebook beliau bahawa beliau akan pergi ke SPRM untuk disoal siasat perkara pertama buat sebaik saja tiba di tanah air.

Statement dari facebook beliau :-

"Insyaallah esok saya pulang ke Tanah Air.Perkara pertama ingin saya lakukan ialah utk awal awal pagi saya ke SPRM utk diri saya di siasat.Saya berwajib memberikan kerjasama dan saya harus menghormati tugas mereka.


"Saya ucapkan terima kaseh atas kenyataan YAB PRESIDEN DAN SU AGONG UMNO mengenai kedudukan saya sebagai KETUA PENERANGAN.Saya ada pandangan sendiri mengenainya dan insyaallah akan cuba bertemu Presiden Umno kemudian..Buat masa ni SPRM first INSYAALLAH...


"Penerbangan lebih 10jam pasti meletihkan..tp gembira utk pulang menemui anak cucu,rakan media dll yg kini sedikit terbatas kerana jarak yg jauh...

"Apa pun SEBELUM pejabat sprm di buka sy harap dapat berada di sana supaya ada masa yg panjang dan cukup utk mereka menjalankan tugas mereka...Insyaallah.."


- TAN SRI ANNUAR MUSA