RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 6 Februari 2017

JOM Kenali Indra Putra lebih rapat pemain berusia 35 tahun

Biodata Indra Putra [Kenali Pemain]


GAMBAR : TRWFC


Biodata Indra Putra
Nama Penuh : Indra Putra Mahyuddin
Tarikh Lahir : 2 September 1981 ( Umur 35 )
Tempat Lahir : Ipoh , Perak
Tinggi : 1.75 m
Posisi : Tengah / Penyerang
Kelab Terkini : Kelantan
Kelab Terdahulu : Perak , Pahang , Selangor , T-Team
                
                                   

Aksi Indra Putra ketika Malaysia vs Chelsea



 Review Ringkas Mengenai Beliau
                    
Pada zaman remajanya beliau menyertai pasukan Akademi Bola Sepak Perak . Beliau diserapkan ke pasukan utama Perak pada tahun 2002 .

Related image
Pada tahun 2004 , Indra Putra telah berpindah ke Pahang dan membantu Pahang menjuarai Liga Super edisi pertama . Selain itu , beliau menjadi pemenang pertama Kasut Emas Liga Super dengan 15 gol dalam 21 perlawanan .

Image result for indra putra 2007 selangor
Indra Putra seterusnya menyertai pasukan Selangor pada musim 2007-2008 .

Related image
Namun jodohnya bersama pasukan tersebut tidak lama dan akhirnya telah menyertai pasukan Kelantan pada musim 2009 sehingga 2010. Namun nasibnya bersama Kelantan juga gagal.


Related image
Pada tahun 2011 dia telah menyertai pasukan berstatus kelab iaitu T-Team . Gandingan beliau bersama Haris Safwan bermula agak baik namun kurang menyerlah apabila hanya menamatkan saingan Liga Super ditangga ke-9 .

Image result for indra putra 2012
Pada musim 2012, dia telah kembali ke pasukan Kelantan dan dilihat dapat meningkatkan lagi prestasi pasukan The Red Warriors yang dilihat berpotensi menjuarai Liga Super pada tahun ini .


Image result for indra putra felda
Pada musim 2014, Indra menyertai Felda United, yang baru sahaja diturunkan ke Liga Perdana, pada. Beliau membantu pasukan kelab itu menduduki tempat kedua dalam 2014 Liga Perdana, dan terus kembali ke Liga Super Malaysia selepas hanya satu musim dalam Liga Perdana.


Related image
Pada 30 Disember 2015, Indra secara rasmi diumumkan Tan Sri Annuar Musa sebagai pemain Kelantan baru ketika perlawanan persahabatan dengan PKNP. Ini adalah kali ketiga Indra menyertai Pasukan Kelantan iaitu pada musim 2009, 2012 dan 2016


Sumber : inform-bola