RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 17 Januari 2017

FAS kena Bayar sendiri gaji, bonus pemain - Azmin Ali


SHAH ALAM 16 Jan. - Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali enggan melangsaikan gaji dan bonus pemain Red Giants, sebaliknya menyerahkan tanggungjawab tersebut kepada Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS). 

FAS sebelum ini mendedahkan, Azmin dan bekas pengurus pasukan, Amirudin Shari telah menjanjikan bonus kepada pemain atas kejayaan melayakkan diri ke perlawanan akhir Piala Malaysia 2016, malah pasukan itu juga masih belum menerima gaji mereka bagi bulan November yang sepatutnya dibayar oleh kerajaan negeri. 

Azmin melepaskan tanggungjawab tersebut kepada FAS dengan alasan persatuan berkenaan mempunyai dana melebihi RM2 juta yang boleh digunakan untuk membiayai gaji serta bonus pemain. 

“Mereka ini (FAS) buat ‘pemerdagangan’ pemain dan ada RM2 juta lebih. Mana duit itu,” katanya ketika ditemui pemberita di Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini hari ini. FAS sebelum ini menggesa Mohamed Azmin dan Amirudin menunaikan janji mereka untuk melangsaikan gaji pemain dan pegawai serta bonus mara ke final Piala Malaysia 2016. 

Setiausaha Agung FAS, Rosman Ibrahim ketika menuntut janji-janji tersebut berkata, meskipun sudah mengumumkan peletakan jawatan tetapi Mohamed Azmin dan Amirudin tidak boleh lari daripada tanggungjawab melangsaikan hutang sewaktu pengurusan FAS di bawah mereka. Ditanya mengenai dakwaan Rosman yang menyatakan FAS belum menerima surat rasmi daripada tentang peletakan jawatannya itu, Mohamed Azmin menafikannya. 

“Itu permainan politik lapuk Rosman,” katanya ringkas. Dalam perkembangan berasingan, Menteri Besar Selangor itu menafikan laporan mengenai keadaan Stadium Shah Alam yang kini berada dalam keadaan usang akibat kegagalan kerajaan negeri menyenggara stadium tersebut. 

Dakwanya, Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) sentiasa menyelenggara stadium berkenaan terutama melibatkan soal bumbung, tempat duduk penonton serta tandas yang sering mengalami kerosakan. 

“Malah tahun lalu ada beberapa pakej yang ditender dan dilakukan untuk menukar kerusi penonton dan beberapa kemudahan lain,” ujarnya. 

Usaha Utusan Malaysia untuk menghubungi Rosman bagi mengulas kenyataan Mohamed Azmin bagaimanapun gagal.

SUMBER : UTUSAN