RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Isnin, 24 April 2017

VIDEO : Mora Kecewa Pengadil Tidak Berikan Penalti dan Mahu Pengadil Harus Menghormati Peraturan


Mora kecewa kerana penalti jelas tidak diberikan dan Mahu Pengadil Harus Menghormati Peraturan, Mora turut menganggap ia satu keputusan tidak adil

"Saya kecewa kerana ia sangat jelas reff lihat kita bermain dengan jelas dan dekat, separuh masa pertama kita ada satu dengan gonzalo dan mungkin jauh ia adalah terlalu jauh untuk saya memberitahu jika itu adalah penalti, saya harus tengok video pengulangan tetapi yang kedua foul sangat jelas. 

"Terdapat banyak foul dimana saja yang anda mahu tengok, saya rasa pengadil tidak buat keputusan dengan sengaja dan mungkin kekurangan kapasiti, itu bagus saya menghormati pengadil tetapi pengadil perlu menghormati pemain, menghormati pasukan, menghormati peraturan dan menghormati semua apa yang terjadi di atas padang, mereka perlu menaik taraf sehingga berada tahap yang sama dalam permainan.

"Saya tidak bercakap tentang tidak menghormati tetapi saya menerangkan fakta, saya tidak mempersoalkan pengadil, saya cuma mengatakan bahawa apa yang saya fikir kita mempunyai peluang untuk membuat sesuatu dan bagi saya ia adalah tidak adil."

- Benjamin Mora Coach JDT