RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Sabtu, 8 Julai 2017

BERITA BUAT PENYOKONG KELANTAN SEBELUM MENGHADAPI MELAKA UNITED FC


BERITA BUAT PENYOKONG KELANTAN SEBELUM MENGHADAPI
MELAKA UNITED FC

1. Perlawanan Kelantan FA menentang Melaka United malam ini tiada siaran langsung di TV, mungkin ada live stream di facebook dan di blog. 50/50 bergantung situasi pada malam ini.

2. Kali terakhir Kelantan FA bertemu Melaka United iaitu pada 21 Februari di Kota Bharu, Di mana perlawanan tersebut tuan rumah dikecewakan 0-2.

3. Alfredo Gonzales pengurus Kelantan sekali lagi menjadi big man menentukan keputusan pemilihan pemain match malam ini walaupun Zahasmi Ismail masih jurulatih Kelantan.

4. Alfredo Gonzales kemungkinan tidak membuat banyak perubahan seperti perlawanan menentang UITM FC mengenai senarai 18 pemain, taktikal dan pemilihan kesebelasan utama pemain.

5. Fadhilah antara pemain presiden Kelantan FA muka baru turut senarai dalam 18 pemain dan bakal dipertaruhkan bergantung pada keadaan mood permainan sedang berjalan.

6. Rozaimi pemain muda mencuri perhatian penyokong Kelantan dengan aksi liciknya turut tersenarai 18 pemain selepas diberikan cuti hari selasa yang lalu sempena menerima cahaya mata yang pertama.

7. Morgaro Gomis pemain cedera pada masa kedua ketika menentang UITM FC tempoh hari kemungkinan beliau tidak diturunkan malam ini 

8. Alessandro Celin masih pemain Kelantan FA dan bakal diturunkan sebagai pemain simpanan malam ini seperti perlawanan menentang UITM FC

9. Dikhabarkan menurut Kelab Scoreboard SSMIVFMLLP sudah menolak rayuan kali kedua dari KAFA untuk mendaftarkan Seydi Imam, Namun sehingga kini belum ada jawapan rasmi dari pihak FMLLP.

10. Kelantan hanya pernah tewas sekali di tempat lawan dalam kesemua kejohanan iaitu  ketika tewas melalui tendangan penalti 3-4 menentang PKNP piala FA pusingan pertama.

**AKAN UPDATE DARI SEMASA KE SEMASA...