RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 22 Jun 2017

[Hightlight Full HD] : Terengganu FA 0-1 Kelantan FA

Lihat dibawah [Hightlight Full HD] : Terengganu FA 0-1 Kelantan FA 


 (Highlight Friendly) Terengganu FA 0 - 1 Kelantan FA - 21/6/2017

Gol Jaringan Seydi Imam membantu Kelantan FA berjaya menumpaskan Terengganu FA 1-0 pada aksi perlawanan persahabatan bulan Ramadhan di Stadium Sultan Nasarudin Shah, Kuala Terengganu malam tadi.

Perlawanan malam tadi merupakan perlawanan persahabatan kedua dan terakhir buat pasukan Kelantan di bulan Ramadhan kerana bakal menyambut bulan Syawal tidak lama lagi.

Walaupun ianya sekadar perlawanan persahabatan, namun bagi Terengganu tidak sama sekali, mereka memberikan aksi-aksi bertenaga dan juga terjahan yang keras dimana Bako menjadi mangsa terjahan pemain Terengganu. 

Seydi Imam diturunkan sebagai pemain simpanan malam ini pada minit 63 menentang pasukan Terengganu namun ia tidak menghalang pemain ini untuk terus merobek pintu gol gawang lawan malam ini menerusi tendangan penalti pada minit ke 80 sekaligus Terengganu terpaksa berputih mata di hadapan penyokong sendiri.

Video kredit : MEDIA 11