RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 16 Mei 2017

VIDEO : TMJ JAWAB PERSOALAN MENGAPA JDT PILIH GHADDAR

“Kelab JDT takkan bayar 5 juta ringgit untuk pemain 32 tahun” - TMJ, Presiden FAM

itulah antara kata-kata TMJ dan jawapan selanjutnya anda boleh dengar melalui video sesi tembubual ringkas bersama DYAM Tunku Mahkota Johor di bawah


Video : Johor Southern Tigers


Secara ringkasnya apa yg diperolehi dr video terkini dari TMJ
Ada tiga soalan diberi :
1. Knp ambik Ghaddar ?
2. Betul ke harga Ghaddar 5juta ?
3. Tentang Coach HM


1. JDT ambik Ghaddar krn TMJ merasakan ini keputusan paling bijak buat masa ini . JDT bukan xboleh nak ambik player negara luar , bukan xde duit tapi byk faktor yg perlu dititik beratkan kalau ambik player luar . Pertama nya , player luar hanya ada masa yg singkat nak sesuaikan diri dgn Liga M . Kedua , player luar tak tahu sejauh mana performance pasukan lain . Dan ada beberapa faktor lain . Jadi dengan ambil Ghaddar , JDT buat keputusan yg cepat dan tepat . Ghaddar top scorer , Ghaddar juga dh tahu selok belok liga M . Ghaddar juga dh tahu tentang pemain dan permainan pasukan tempatan . TMJ ada ckp , kalau nk ambik player luar , bukan pada Mid Transfer Window . Tapi pada December nti .

2. Nilai Ghaddar yg dikatakan 5juta adalah pelaris cerita akhbar shj . walaupun nilai sebenar TMJ tak nyatakan , tapi harga Ghaddar bukan lah 5juta . TMJ takkan beri peluang pada pasukan lain untuk ambik kesempatan terhadap JDT . maksud kesempatan adalah PAU duit JDT . JDT tak bodoh nk bayar mahal2 pada player yg berusia 32tahun .

3. Dengan menandatangani kontrak coach HM , adalah tepat kerana CV coach baru HM sgt baik . pernah membawa sebuah pasukan luar ke kancah kejuaraan . selain itu , Bolasepak Malaysia dh lama 'tidur' . jadi coach baru ni bukan shj dpt mendisiplinkan player tempatan malah membuka peluang kpd coach tempatan utk belajar dgn beliau .

TMJ juga berpesan supaya Bangsa Johor jgn panik . percaya pada pengurusan JDT .

Sumber : Malaysia FAM Cup