RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Selasa, 19 Januari 2016

Harap Timbang Cadangan Warna Jersi - PIYA

Piya berharap warna merah dikekalkan pada jersi rasmi skuad Pamoga Qu Puteh The Red Warriors.
JENERAL padang Kelantan, Mohd Badhri Radzi berharap pengasas Vida Beauty, Datuk Seri Hasmiza Othman menimbang semula cadangan menggunakan warna merah jambu pada jersi rasmi skuad sepanjang  Liga Malaysia (Liga-M) musim ini.
Bagi Kapten Kelantan itu, dia mengakui merah merupakan warna tradisi skuad tersebut dan ia cukup sinonim dengan penampilan skuad pantai timur itu sejak berpuluh tahun lalu.
Bukan itu sahaja, pemain dikenali dengan panggilan Piya itu memberitahu, warna merah melambangkan semangat kental Kelantan selain menghadirkan rasa gerun kepada pasukan lawan.
“Sejujurnya, kami tidak kisah pun kalau penaja mahu meneruskan hasrat menggunakan jersi berwarna merah jambu. Tetapi kalau bolehlah warna merah kena ada juga pada jersi utama itu nanti.
“Kalau kita gabungkan warna merah dengan merah jambu pun rasanya okay juga. Secara peribadi, saya rasa mungkin ini idea yang baik, namun sebagai pemain kami akan tetap mengikut arahan pihak pengurusan,” katanya.
Akhbar ini semalam melaporkan, Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa dipetik menerusi entri laman sosialnya menjelaskan, pasukan itu akan kekal menggunakan jersi rasmi berwarna merah ketika beraksi di gelanggang sendiri.
Bagaimanapun, Datuk Seri Hasmiza Othman atau Dr Vida dilaporkan media tempatan, menegaskan mahu memastikan warna merah jambu dan putih menjadi warna utama jersi skuad Pamoga Qu Puteh The Red Warriors.
www.sinarharian.com.my